REKLAMÁCIA & VRÁTENIE TOVARU

Vrátený tovar zasielajte prosím poštou na adresu:

Soňa Cesneková
Mlynské Nivy 78/B
821 05 Bratislava

Prosím, tovar neposielajte na dobierku. Zásielky zaslané na dobierku nebudú prevzaté!

VRÁTENIE TOVARU

Spolu s tovarom je potrebné vyplniť FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY a následne nám ho zaslať prostredníctvom e-mailu: millo.slovakia@gmail.com.

Cenu za odoslaný tovar hradí odosielateľ. Suma, ktorá je vrátená, je cena za tovar.
Poplatok za dopravu sa nevracia.

REKLAMÁCIE

Spolu s tovarom je potrebné vyplniť REKLAMAČNÝ FORMULÁR a následne nám ho zaslať prostredníctvom e-mailu: millo.slovakia@gmail.com.

Cenu za odoslaný tovar hradí odosielateľ. Suma, ktorá je vrátená, je cena za tovar. Poplatok za dopravu sa nevracia.

Reklamácia bude vybavená do 14 dní od obdržania zásielky obchodom. Zákazník bude informovaný o výsledku reklamácie emailom alebo telefonicky (e-mail alebo tel. číslo v reklamačnom formulári).